Vaak gestelde vragen

Om u beter van dienst te kunnen zijn hebben we hieronder een aantal vaak gestelde vragen verzameld.
Mocht uw vraag er niet tussen staan dan horen wij dat graag.
U kunt altijd even contact opnemen.

Is er een minimum bestelbedrag?

Ja, omdat wij zulke scherpe prijzen hebben, zijn we genoodzaakt om een minimum bestel bedrag van €10,- aan te houden. U krijgt een melding als u een bestelling wilt plaatsen onder €10,-.

Mocht het om wat voor reden nodig zijn een kleinere bestelling te plaatsen, dan kunt u contact met ons opnemen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor een bestelling bedragen €3.95 excl. BTW per 30 kg.
Doordat wij scherpe prijzen rekenen is het voor ons niet mogelijk om kleinere bestellingen zonder verzendkosten te versturen.

Bestellingen vanaf €750 excl. BTW worden gratis door heel Nederland op een pallet bezorgd.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

De bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, nadat wij de order hebben verwerkt krijgt u automatisch een track & trace code. Hiermee kunt u uw pakket(ten) volgen. Wanneer er pallets verzonden worden, krijgt u een email met de track & trace gegevens om uw zending te volgen.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de rollen?

Al onze rollen hebben doorgaans een goede THT, vooral de Mentos rollen hebben vaak een THT van minstens 1-2 jaar. Let wel op producten zoals Mentos Choco, Wherter’s en Rolo: deze hebben vanaf de fabriek soms maar een THT van maximaal een jaar.

Al onze rollen hebben een THT van tenminste 3 maanden. Is dit korter, dan zullen wij dit duidelijk aangeven, en indien nodig de prijs van de rol verlagen.

Kan ik wat over blijft terugbrengen?

Normaal gesproken doen we dit niet, omdat we niet kunnen zien of de kwaliteit van het snoep nog goed is. Het kan bijvoorbeeld lang in de zon gelegen hebben, waardoor het snoep zacht wordt of smelt.

Wanneer u niet weet hoeveel u verwacht te verkopen, en wilt u niet met het snoep blijven zitten wat overblijft? Neem dan contact met ons op. Onder strikte voorwaarden kunnen we gesloten verpakkingen/dozen terug nemen. Dit kan echter alleen in overleg voordat er besteld wordt.

Toch nog vragen?

Heeft u na het lezen van de vaak gestelde vragen nog steeds vragen?
Of staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op.

Winkelmand Item verwijderd Ongedaan maken
  • Geen producten in winkelmand